Dijous, 15 De Novembre De 2018
Telèfon: 973383320 Fax: 973383320

12/04/2018

IMPULSA 2026

Pla estratègic de la Seu d’Urgell i la comarca de l’Alt Urgell

LAjuntament de la Seu dUrgell i el Consell Comarcal de lAlt Urgell estan desenvolupant lIMPULSA 2026, el pla estratègic de la Seu dUrgell i la comarca de lAlt Urgell  que ha d'ajudar a definir, entre tots i totes, el futur que volem: especialment en termes de desenvolupament econòmic, industrial, ocupació... Fins a dia davui ja hi ha participat 213 persones que a títol individual o com a representants dempreses i associacions hi han pogut dir la seva.

LIMPULSA 2026 vol ser un projecte dinàmic i viu on la participació ciutadana hi jugui un paper central. Per aquest motiu, us convidem a participar activament en la fase actual de validació de propostes,  que es posarà en marxa en les properes setmanes. Ara és el moment per proposar totes aquelles iniciatives i projectes de futur pel territori que ens facin avançar. Entre aquestes activitats destaca el Fòrum de la ciutadania, un espai obert a tothom per reflexionar conjuntament sobre quin futur volem per la comarca, a lacte hi haurà una taula rodona inicial sobre la planificació estratègica a càrrec de Xavier Marcet i Ricard Font i es celebrarà el proper dia 21 dabril, de 10:00h a 14:00h, al CETAP (Plaça de les Monges, 3a planta de la Seu dUrgell). Podeu fer la vostra inscripció a: www.impulsa2026.cat/forum

Des de lAjuntament, us animem  a seguir lactualitat i programació dactivitats de lIMPULSA 2026 a través de la seva pàgina web www.impulsa2026.cat i el seu portal de Facebook. Així mateix, us informem que teniu a la vostra disposició un formulari de participació online a la pàgina web de lIMPULSA 2026 (www.impulsa2026.cat/participa) des don podreu traslladar-nos les vostres propostes i comunicar-nos la vostra voluntat de participar en futures activitats.

Veïns i veïnes, esperem la vostra participació!